Aanmelden voor KPN Compleet lukt (nog) niet


Helaas! Je aanmelding voor KPN Compleet lukt niet of is niet volledig.
Dit kan komen door één van onderstaande redenen. Check of dit het geval bij jou is.

1. Heb je alle gegevens goed ingevuld?

We kunnen niet alle producten die je probeert aan te melden, herkennen. Dit kan komen omdat niet alle gegevens goed zijn ingevuld.
Probeer je nogmaals aan te melden en check je gegevens.  

Ga naar aanmeldformulier

2. Ben je al aangemeld voor KPN Compleet?

Producten die al aangemeld zijn voor KPN Compleet kan je niet nog een keer aanmelden.

Wil je zien welke producten en telefoonnummers je hebt aangemeld voor KPN Compleet en welke voordelen hierbij horen? Dit kan via de MijnKPN app of door in te loggen op MijnKPN. Hier kun je onder de kop "gegevens" ook je adresgegevens controleren en wijzigen.

3. Ben je recent verhuisd? Of staan gegevens niet op één huisadres?

Om je aan te melden voor KPN Compleet moeten alle KPN producten of abonnementen (voor thuis of mobiel) die je wilt aanmelden op één huisadres staan.  

Ben je recent verhuisd? Check dan of jouw verhuizing al goed is doorgevoerd.

Bekijk verhuisstatus

4. Ben je net overgestapt naar KPN?

Het doorvoeren van een bestelling kan een aantal werkdagen duren. Heb je recent gekozen voor KPN? Dan kan het zijn dat jouw bestelling nog niet door ons systeem wordt herkent. Alleen na voltooiing van je bestelling kan je, je aanmelden voor KPN Compleet.

De bestelstatus van je mobiel, Internet en/of TV pakket bekijk je gemakkelijk online. Check of je bestelling al helemaal rond is en probeer het daarna nog een keer.

Bekijk bestelstatus

5. Meld je meerdere KPN producten voor thuis aan?

KPN Mobiel + KPN Mobiel

Je komt in aanmerking voor KPN Compleet, als je:

  • 2 (of meerdere) KPN Mobiel of Sim Only abonnementen voor thuis hebt.

Mis je nog producten om 1 van deze combinaties te maken?

KPN Mobiel + Internet en TV

Je komt in aanmerking voor KPN Compleet, als je:

  • 1 (of meerdere) KPN Mobiel of Sim Only abonnementen én Internet van KPN voor thuis hebt.
  • 1 (of meerdere) KPN Mobiel of Sim Only abonnementen én Internet en TV van KPN voor thuis hebt.
  • 1 (of meerdere) KPN Mobiel of Sim Only abonnementen én Vast Bellen, Internet en TV (Alles-in-1) van KPN voor thuis hebt.

Mis je nog producten om 1 van deze combinaties te maken?